2013/11/14

Glowbox November 2013






Γεια σας Κορίτσια ! :)
Όπως και τον τελευταίο μήνα, έτσι και τώρα δεν πρόλαβα να παραγείλω το Cherrybox.
Γι'αυτό σκέφτηκα να δοκιμάσω το πρώτο Glowbox μου! ;)
Σήμερα ήρθε, και αυτές είναι οι φωτογραφίες του.
Δεν μπορώ να πω πως τρελάθηκα, αλλά δεν είναι και άσχημα τα προϊόντα.
Ο πιο πολύ μαρεσει το Eliksir για μαλλιά από το Kerastase, και gel καθαρισμού για το πρόσωπο από το Neal's Yard - είναι πραγματικά εντυπωσιακή σύνθεση - όλα τα φυσικά συστατικά! Aπλά τέλειο για τις ατέλειες του προσώπου μου! :)
Όλα τα προϊόντα μυρίζουν τέλεια, το μόνο, πως είναι πολύ μικρά...
Και το αρωματάκι μπορούσαν να δώσουν σαν δώρο, όχι πως είναι ένα από τα πέντε προϊόντα.
Αυτά είναι που ήθελα να σας πω, με ενδιαφέρουν τη γνώμη σας, γράψτε, τι νομίζετε! ;)
Φιλάκια  SS


* * * 

Hello my Girls! :) 
Like last month, so now I was late to order the Cherrybox. So I thought to try my first Glowbox! ;)
Today came, and these are the photographs. I can not say I lost my mind, but they are not bad products. 
I like the most the hair Eliksir from Kerastase, and cleansing gel for face from Neal's Yard - has really impressive composition - all natural ingredients! Just perfect for my facial imperfections! :)
All the products smell great, the only, that are very small .. 
And the perfume could give us as a gift, not to be one of the five products.
This is what I can tell, I am so interested in your opinion, write what you think! ;) 
Kisses SS













4 comments :

  1. Έχεις απόλυτο δίκιο για το αρωματάκι αλλά γενικά τα προϊόντα ήταν πολύ καλά!
    Να τα χαρείς κορίτσι!!!

    ReplyDelete
  2. Σου ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου! Φιλακια!! ;)

    ReplyDelete
  3. Συμφωνώ μαζί σου.. δεν έχω πεισθεί ακόμα (εκτός από το πρώτο κουτάκι) για να το δοκιμάσω αν και ζήλεψα το Neal's Yard!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εγώ ζήλεψα πολύ το κουτάκι του Σεπτεμβρίου, γιατι ηταν υπεροχο! Και τώρα παράγγειλα αλλά δεν είμαι και τόσο ευχαριστημένη. Πάντως μου αρέσει πολύ το gel καθαρισμού - είναι πολύ αποδοτικό, αν και είναι μικρό μπουκαλάκι (50 μλ) θα μου φτάσει για πολύ καιρό! :)
      Κοίταξα πως το προϊόν 100 μλ κάνει 25 ευρώ, δηλαδή πραγματικά είναι προϊόν πολυτελείας :)

      Delete

Total Pageviews

Facebook

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka