2013/11/13

Cosmetic opinion: Rimmel Lasting Finish

Τελευταια, αγόρασα πρώτη φορά το foundation αυτό, και ήμουν περίεργη αν θα μου αρέσει, ποια θα είναι το αποτέλεσμα μετά τη χρήση. :)
Ειλικρινά, ωραία με εξέπληξε! ;)
Εδώ είναι τα αποτελέσματα της δοκιμής:

Πλεονεκτήματα:

+ καλά εξαπλώνεται, 
+ δεν αντέχει 25 ώρες, αλλά όλη μέρα παραμένει στο πρόσωπο,
+ αρκετά καλά κρύβει ατέλειες,
+ φαίνεται φυσικό στο πρόσωπο, δεν κανει το "μάσκα effect",
+ ευχάριστη μυρωδιά,

Μειονεκτήματα:

- σκουραίνει τη μία απόχρωση στο δέρμα,
- αρκετά βαρύ υφή

Στο τέλος, εσεις θα αποφασίσετε, άμα αξίζει να το αγοράσετε :) 

Εγώ σας συνιστώ :)
/SS


* * * 

Recently, I bought this foundation for the first time, and I was curious if I will like it, what will be the effect after use.
Honestly, it nice surprised me!
 Here are the test results:

Pros:

+ it spreads really well,
+ can not withstand 25 hours but remains on the face all day,
+ quite good hides imperfections,
+ looks natural on the face, does not make the mask effect,
+ has a pleasant smell.

Cons:

- darkens the one tone on the skin after using,
- quite heavy texture.

In the end,  you decide whether buy or not :) 

I recommend :)
/SS




1 comment :

  1. Μου αρέσει πολύ η εταιρία αυτή!
    Ό,τι έχω δοκιμάσει από αυτή την εταιρία μου αρέσει πολύ!!

    ReplyDelete

Total Pageviews

Facebook

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka